Frågor & svar

Går det att få affischer och tavlor på andra motiv än de som står med i webbutiken?

Affischer och tavlor går tyvärr inte att beställa i andra motiv än de som finns i webbutiken, annat än möjligen i större volymer. Kontakta oss i så fall för offert.
Kontakta oss för offert >

Hur lång leveranstid har ni i webbutiken?
Du har normalt din beställning senast inom 2-3 dagar. Vi skickar antingen med A-post, eller med DHL till närmsta uthämtningsställe, vilket tar 1-2 dagar.

Vågar jag använda kreditkort i webbutiken?
Vi använder Klarna som är ett av de säkraste systemen på marknaden. Skulle du ändå tveka, kan du betala på faktura.

Varför tar ni uppgift om personnummer vid köp i webbutiken?
Det är framförallt vid fakturaköp som personnumret är viktigt. Klarna använder det för att kunna göra kreditkontroll.

Hur handskas ni med personuppgifter som samlas in vid köp i webbutiken?
Vi är ansvariga enligt personuppgiftslagen och GDPR. Vi lämnar aldrig ut uppgifter till tredje man. Om du önskar radera dina uppgifter i våra system så går det bra att kontakta oss så löser vi det.

Jag ångrar ett köp – hur gör jag?
Du har full returrätt inom fjorton dagar från det att du har fått varan. Läs på packsedeln hur du går tillväga.

Jag vill reklamera en vara – hur gör jag?
Kontakta oss så fort du upptäcker felet.