Nu är det tid att få in ny energi!

Lagerrensning i webbutiken
hela oktober.

30% på allt!

– Handla tryggt –

Du kan vara trygg med oss. Det är endast vi och vår faktureringspartner Billecta som hanterar dina uppgifter. Ingen av oss kommer att sälja dem vidare till tredje part.
Vi följer GDPR.

Frågor & svar

Går det att få affischer och tavlor på andra motiv än de som står med i webbutiken?

Affischer och tavlor går tyvärr inte att beställa i andra motiv än de som finns i webbutiken, annat än möjligen i större volymer. Kontakta oss i så fall för offert.
Kontakta oss för offert >

Hur lång leveranstid har ni i webbutiken?
Du har normalt din beställning senast inom 2-3 dagar. Vi skickar antingen med A-post, eller med DHL till närmsta uthämtningsställe, vilket tar 1-2 dagar.

Vågar jag använda kreditkort i webbutiken?
Vi använder Klarna som är ett av de säkraste systemen på marknaden. Skulle du ändå tveka, kan du betala på faktura.

Varför tar ni uppgift om personnummer vid köp i webbutiken?
Det är framförallt vid fakturaköp som personnumret är viktigt. Klarna använder det för att kunna göra kreditkontroll.

Hur handskas ni med personuppgifter som samlas in vid köp i webbutiken?
Vi är ansvariga enligt personuppgiftslagen och GDPR. Vi lämnar aldrig ut uppgifter till tredje man. Om du önskar radera dina uppgifter i våra system så går det bra att kontakta oss så löser vi det.

Jag ångrar ett köp – hur gör jag?
Du har full returrätt inom fjorton dagar från det att du har fått varan. Läs på packsedeln hur du går tillväga.

Jag vill reklamera en vara – hur gör jag?
Kontakta oss så fort du upptäcker felet.